Kaç kez tavaf ettim,
yemin ederim
yediden çoktur,
Bugün de haccımı tamamladım
Bu kutsal mekan,
Bu Tanrının sevdiğinin evi
Bir bayrak yükseliyor bir de mektebin bacaları
Fakat bu mevsimi geçmiş afişler neden var
Ve parmaklıklar, kalın betonlar ve camlar
Ah, bir görsem.
İyi mi?
kalbi ağrıyor mu hâlâ?
Şarkıları, türküleri ayaklarının altına sere sere
Kelimeler yumruklandı boğazıma, gün battı
Kalp duyulmaz her cezbesinde
Bu ahir ömür, bu dergahta, bu huzur...
Dervişin ömrü, boyun bükmek
Bir görünse, köşe başında
Beni mutlu kılan, bu bir mucize ve en güzel kelime
“Gördüm”
Çok şükür. Yar kabul etti duamı
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder