24 Mart 2020 Salı

Mecnunum, gördüm

Kaç kez tavaf ettim,
yemin ederim
yediden çoktur,
Bugün de haccımı tamamladım

Bu kutsal mekan,
Bu Tanrının sevdiğinin evi
Bir bayrak yükseliyor bir de mektebin bacaları
Fakat bu mevsimi geçmiş afişler neden var
Ve parmaklıklar, kalın betonlar ve camlar
Ah, bir görsem.
İyi mi?
kalbi ağrıyor mu hâlâ?

Şarkıları, türküleri ayaklarının altına sere sere
Kelimeler yumruklandı boğazıma, gün battı
Kalp duyulmaz her cezbesinde
Bu ahir ömür, bu dergahta, bu huzur...
Dervişin ömrü, boyun bükmek

Bir görünse, köşe başında
Beni mutlu kılan, bu bir mucize ve en güzel kelime
“Gördüm”
Çok şükür. Yar kabul etti duamı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gök yağmur oldu ben ağladım

  Eski dünyalı Yeni zamanlı biriyim ben kurtarılacak bir şeydi benliğim Buyurgan bir öğretmendi, yazıyordu kitaplar Sahillere kaçmak ve hayı...